Intro

Kambodża to niewielki, lecz dynamicznie rozwijający się kraj, w którym potrzeba wielu nowoczesnych rozwiązań. Nasz klient dostrzegł ten potencjał i postanowił stworzyć alternatywę w zakresie publikowania ogłoszeń w internecie, dostępny dla każdego Khmera (mieszkańca Kambodży) zarówno z poziomu komputera jak i smartfona.

Zadanie

Stworzenie aplikacji webowej oraz aplikacji mobilnych, które pozwolą na obsługę dużego ruchu. Dostosowywanie ich do specyfiki kulturowej i zmieniających się potrzeb rynkowych. Celem MyPhsar jest jak najszybsze osiągnięcie pozycji lidera e-commerce oraz m-commerce w Kambodży.

Nasza praca

Stworzyliśmy platformę ogłoszeniową na systemy WEB, Android oraz iOS, która pozwala na wystawianie oraz wyszukiwanie przedmiotów na sprzedaż. Dzięki zaawansowanemu silnikowi wyszukiwania, użytkownik może skorzystać z podpowiedzi dotyczących wpisywanej frazy. Pomimo dużego skomplikowania kategorii, użytkownikom nawigację po systemie ułatwia dobrze zaprojektowany i przyjazny w odbiorze interface. Wdrożenie funkcji czatu pomiędzy sprzedającym, a kupującym zapewnia szybką komunikację i stały kontakt. Wystawcy mogą dodatkowo promować swoje ogłoszenia dzięki integracji z Facebookiem. Ogłoszenia są sprawdzane i usuwane w przypadku wykrycia nieprawidłowości, przez co użytkownicy mogą się cieszyć większym bezpieczeństwem korzystania z systemu.

 

Brak konieczności logowania się do wystawiania ogłoszeń w pierwszej wersji aplikacji stał się przyczyną obniżenia progu wejścia do aplikacji i jednocześnie jej popularyzacji. Intuicyjność i prostota systemu, a także odpowiednie działania promocyjne stały się natomiast głównym motorem dynamicznego rozwoju aplikacji. W rezultacie aplikacja posiada 150 000 pobrań i około 60 000 aktywnych użytkowników miesięcznie.

Byliśmy odpowiedzialni za:

Prace koncepcyjne warsztaty
iOS programowanie aplikacji na system iOS
Android programowanie aplikacji na system Android
Testy testowanie aplikacji
CMS stworzenie panelu
Aplikacja WEB
Promocja
UX design