Intro

GAL to polska firma farmaceutyczna z ponad 25-letnią tradycją, specjalizująca się w produkcji preparatów opartych na naturalnych składnikach. Przedsiębiorstwo postanowiło stworzyć wewnętrzny system, służący do usprawniania pracy telemarketerów w zakresie kontaktów z klientami.

Zadanie

Stworzenie przejrzystego i prostego w obsłudze systemu CRM do zarządzania kontaktami oraz pracownikami firmy, który optymalizuje pracę i pozwala telemarketerom realizować ich cele sprzedażowe.

Nasza praca

Stworzyliśmy aplikację webową, opartą o technologię Elixir, która umożliwia zarządzanie siecią kontaktów przez telemarketerów. Telemarketer może w prosty sposób przy użyciu systemu CMS zarządzać listą klientów: segmentować ich, dodawać nowych oraz sprawdzać historię kontaktów. Wykorzystanie protokołu VoIP umożliwia wygodne rozmowy z klientami bezpośrednio z aplikacji. Administrator ma możliwość zarządzania pracownikami – dodając informację o urlopach i dniach wolnych do kalendarza. Zebrane informacje pozwalają na prowadzenie zintegrowanych statystyk, dzięki którym administrator może monitorować wydajność pracowników.

Byliśmy odpowiedzialni za:

Testy testowanie aplikacji
Aplikacja WEB
Design